ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
نقاش نیستم...اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم!


دلم هواتو کرده مصطفی!

دلم هوای مصطفی رو کرده!

یعنی خوابیده یا هنوز مهمونیه؟!

اما نه اون که میدونه بدون اس ام اسش خوابم نمیبره!

اونکه میدونه تا صداشو نشنوم خواب به چشام نمیاد!

امروز خیلی روز کسل کننده ای بود!

الهی فداش بشم ،نتونستم خبری ازش بگیرم

نه که صداشو نشنیده باشم،نه!!!

ولی مثل روزای قبل حس و حال خوبی نداشتم

یه لحظه رفتم تو فکر هفته قبل!

سه شنبه هفته قبل بود که مصطفی واسه خاطر من اینهمه راه اومد تا همدیگرو ببینیم!

آخ که چقدر دلم واسش تنگ شده!

چرا اینقده از هم دوریم؟!


کاش تو یه شهر بودیم

ای کاش شرایط یه جوری بود که من میتونستم برم اونجا !

میدونم که خیلی واسش سخته وقتی میاد اینجا

میدونم تحمل گرما رو نداره!

میدونم وقتی میرسه خونه از خستگی سفر هر چقدر که استراحت کنه کمه!

الهی فداش بشم که اینقده اذیتش کردم

چه لحظه قشنگی بود وقتی منتظر اومدنش بودم!

دلم واسه لحظه بودنش تنگ شده خداجونم!

انگار نه انگار دو روز با هم بودیم!

خیلی زود همه چی گذشت

اما...

به روزی فکر میکنم که واسه همیشه پیش همیم!

این آرومم میکنه

یادش بخیر ... یاد روزی افتادم که واسه اولین بار همدیگرو دیدیم!

دلم نمیومد ازش جدا شم!Smiley

پیش خودم میگفتم دیگه معلوم نیست کی ببینمش!

قربونت خدا جونم چقدر تو مهربونی...

فکر نمیکردم

دو هفته بعد ببینمش!

چقدر خوش گذشت،هیچ وقت اون روزا رو فراموش نمیکنم!!!

ایندفه دیگه وقت رفتن ازش قول گرفتم که دو هفته دیگه باید بیای وگرنه سارات از دوریت دق میکنه!

فداش بشم سر دوهفته اومد

چقدر خوشحال بودم!

کاش میشد دوباره لحظه ها تکرار میشد!

ایندفه از دفه قبل بیشتر دلتنگش شده بودم،همش روز شماری میکردم که کی اون روز میرسه!

 

وقتی گفت بلیط اکی شده از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم

هی روزگار...کاش تو یه شهر بودیم ...کاش از مصطفی دور نبودم...

کاش میشد امروز پیشت بودم

 



نظرات شما عزیزان:

saideh
ساعت1:16---27 مرداد 1391
خوشحالم که چشمای منتظر تو همیشه منتظر نمیمونه و بلاخره میبینیش و اشک میریزم برای خودم که مدت هس منتظرش هستم اما....وبلاگ قشنگی داری عزیز موفق باشی بهترین هارو آرزو میکنم برات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,

|
 


من اگر روح پريشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازي دوران دارم دل گريان،لب خندان دارم به تو و عشق تو ايمان دارم
roze.meshky@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

سارا

 

آذر 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

..: بهانه :..
...::...
خدا کنه این شبا زود تموم شه!
جای خالی و با یه جمله پر کن!
.:.:. دلنوشته .:..:.
خدایا دریاب مرا !
:.: دل بستن :.:
تا حالا شده...
امشب...
ღღ
::: دیوونه وار دوست دارم :::
خدایا مرگم را برسان!
چه احساس بدی دارم...
حالم بده!!!!!!!
.:. فاصله .:.
تو فقط زود بیا...!
دلم تو رو میخواد!
خدایا شکرت
حالم بده!
...
دلم هواتو کرده مصطفی!
.:.:.
دلم گرفته ای خداااااااااا
مهربانم، ای خوب
خدای خوب من کمکم کن!
عشق یعنی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه های تنهایی و آدرس banooye-tanhaei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دریایی از جوک ها و اس ام اس های جدید
سفیران
عشق یعنی انتظار
تنهاترین تنهای تنها
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست!
دفترچه خاطرات من
داغ ترین عکس ها
بزرگترین وبلاگ عاشقانه مشهد
دست نوشته هاي من
جدید ترین های روز دنیا - عکس - شعر
دهکده سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 64550
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

بزرگترین مرجع کد آهنگ - امین رستمی - نشونی

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->